Neprišiel potvrdzovací email

Pokiaľ vám po odoslaní objednávky nepríde potvrdzovací email do 10 minút, prosíme, čítajte:

Pokiaľ sa vám po odoslaní objavila stránka s rekapituláciou odoslanej objednávky a jej prideleným číslom, môžete si byť istí, že vašu objednávku máme. Avšak čítajte ďalej:

Než nás budete kontaktovať, pozrite sa, prosíme, do vašej spamovej zložky, alebo u GMAILu do zložky PROMOAKCIE (to je taká ich pripitomelaná fičúra, ktorá funguje len tak napoly), či tam náš email neuviazol. Tiež sme zistili, že jednu dobu naše emaily GMAIL natvrdo mazal (nemohli ste ich naísť ani v spame), preto skúste radšej uvádzať email so slovenskou doménou. Občas sa stane, že nejaký iný poskytovateľ emailovej pošty naše odoslané Potvrdenie o prijatí objednávky uloží ako spam (nevyžiadanú poštu), potom si nás dajte do výnimiek.

Ak ani v spame náš email nenájdete, prosíme, bezodkladne nám pošlite email.

Medzi drvivú väčšinu príčin patria preklepy vo vašej emailovej adrese, čo roztržitosťou ľahko napáchate. Vašu emailovú adresu totiž ďalej odovzdávame prepravcom, ktorí vám na ňu posielajú avízo na dodanie zásielky. Preto neprijatie nášho potvrdzovacieho emailu nepodceňujte a je každopádne vhodné nám poslať email (a nie telefonovať), pretože my porovnáme obe emailové adresy (tú, z ktorej nám posielate email s tou čo ste uviedli v objednávke) a zo strany našej administrácie to jednoducho opravíme.

Typické preklepy:
Tieto dva predstavujú asi 80 % všetkých chýb.

  • gmail.com – gmail.sk – GMAIL nemá slovenskú doménu
  • seznam.cz – seynam.cz (alebo podobné kombinácie) – zámena Y/Z na klávesnici

Niektoré z preklepov síce dokážeme opraviť sami bez toho aby ste nám písali, ale v tom pracovnom zhone, aký v poslednom čase zažívame, si to nemusíme všimnúť.