Nejde naklikať objednávka

Možné problémy, s ktorými sa môžete stretnúť v záverečnej fáze objednávky – stránka Pokladna

Pretože tieto funkcie shopu sú dodávané tretími stranami, nemôžeme do nich zasahovať. Snažíme sa však pôsobiť na tieto skupiny programátorov, aby aspoň chyby eliminovali. Niekde to napriek tomu nejde vzhľadom k vášmu individuálnemu nastavenie počítača.

Nezobrazí sa ponuka možností dopravy a platby

Podmienkou je mať vyplnené všetky povinné polia (označené hviezdičkami). Niekedy sa táto funkcia však uhryzne a možnosti dopravy sa nezobrazí ani potom. Príčiny môžu byť dve:

  • Nastavenie štátu musí zodpovedať správne PSČ – pre Česko musí byť PSČ v rozsahu 10000 až 79999, a pre Slovensko 80000 až 99999 a 00000 až 09999.
  • Zahryznutá funkcia – ručne ju spustíte tak, že prekliknete (sem a tam) škrtací box Odoslať na inú adresu? (vlevo dole). To zvyčajne pomôže (= najčastejšia príčina ).

Slovenská pošta

Vyberte Zásilkovnu, ale požiadavku na dodální cez Slovenskú poštu pripíšte do zelenej poznámky !!!
Zatial to musíme nastavovať zo strany administrácie eshopu.

Nejde vybrať výdajné miesto Zásilkovna

Príčiny môžu byť dve:

  • Vami zvolená pobočka Zásielkovne je buď dočasne uzatvorená, alebo má naplnený limit prichádzajúcich zásielok. Teda systém, ktorý sa pýta priamo servera Zásilkovna, vám nedovolí túto pobočku vybrať. Riešením je vybrať buď inú blízkosti alebo deň dva počkať (skúsiť to znova) alebo vybrať inú a do poznámky napísať tú ktorú chcete, pretože než objednávku spracujeme, pobočka sa väčšinou uvoľní a z našej administrácie ju potom môžeme zmeniť.
  • Zo ZOZNAMU pobočiek nejde vybrať vami zvolená – vyberte ju z MAPY, ktorú si rozkliknite v detaile vášho miesta.

Príčinou druhého bodu je funkcia Sledovanie polohy , ktorú máte zrejme vypnutú v prehliadači, a možno o tom ani neviete. Je to bohužiaľ súčasťou rozhrania API zo strany Zásilkovna, ktoré využíva túto uľahčujúcu funkciu a nemieni ju nejako limitovať. Zákazníkom, ktorí ešte nikdy túto funkciu neaktivovali, pri výbere pobočky vyskočí okno o tom, či túto funkciu chcú povoliť, alebo na stránkach blokovať. Toto nastavenie si prehliadač pamätá dokiaľ nie je vymazaná/vyčistená cache pamäť prehliadača. Je to viacmenej o tom, že väčšina ľudí nečíta čo odklikáva a rovno kliknú Nepovoliť/Blokovať, pretože nechcú, aby ich niekto sledoval.

Neprišiel potvrdzovací email

Okamžite nás kontaktujte, najlepšie emailom.
Častou chybou je, že v roztržitosti vyplníte nesprávne email. Takéto preklepy sú najčastejšou príčinou nedoručenie emailu.

Nič nejde – nič nefunguje

Ak žiadny pokus nepovedie k dokončeniu objednávky, doklikejte objednávku akýmkoľvek spôsobom a predtým do zelenej poznámky k objednávke pripíšte ako to chcete dopraviť a zaplatiť – my to skúsime cez administráciu vo vašej objednávke zmeniť. Prípadne pošlite sprievodný email.