Prečo reklamovať

Reklamácie nám pomáhajú zlepšovať sa!

Je možné, že od nás dostanete súčiastku, ktorá nerobí to čo má, ale kvôli nízkej cene nad tým mávnete rukou a necháte to tak.

To však nerobíte správnu vec.

My práve potrebujeme vedieť čo sme poslali zle alebo aká súčiastka je chybná či po relatívne krátkej dobe odišla.

Čo najskôr pošlite email alebo využite náš Kontaktný formulár.

Máme už celkom dosť produktov a nie je v našich ľudských silách ustrážiť celý sortiment. A preto je pre nás dôležitá spätná väzba. Naši zákazníci nám týmto spôsobom pomáhajú prísť na to, kde sa vyskytuje problém. A my potom učiníme príslušné kroky. Aby Hezký deň mali aj naši ďalší zákazníci.

Včasné reklamácie nám pomohli ušetriť veľa peňazí a sklamania.

Napríklad:

  • Niektoré produkty (najmä niektoré typy DC/DC meničov) sme prestali nakupovať a úplne sme ich vyradili z našej ponuky.
  • U niektorých výrobkov dodávateľ uvádzal čínské parametre a my sme to museli opraviť na pravú mieru.
  • Dodali nám tovar s inými rozmermi. Typicky sa to už dvakrát stalo s napájacími konektormi typu zásuvka. Najpoužívanejšie sú 2,1/5,5 mm a tie objednávame stále dokola. Občas nám náš čínsky partner pošle 2,5/5,5 mm (povedali by sme skôr úmyselne než neúmyselne). A do týchto zásuviek konektor nezasuniete
  • Pre testery súčiastok TC1T7 sme museli nájsť iného dodávateľa (pôvodného výrobcu, ktorého priemyselné čínske fabriky úplne prevalcovali) – viac v článku TC1 a čínské padělky.
  • Polovodiče neberieme z Číny vôbec.
  • … a veľa ďalšej drobných reklamácií, ktoré nám pomohli vylepšiť technickú dokumentáciu a popis reálnych vlastností produktov.

V procese reklamácie neplatíte žiadne dopravné

Spätné zásielky reklamovaných výrobkov od vás k nám zaisťujeme prostredníctvom Zásielkovne. Na tento účel vám pošleme štítok na spätnú zásielku. Reklamovaný produkt zabalíte, na krabičku nalepíte štítok, odnesiete do akéhokoľvek výdajného miesta Zásielkovne, a len tak im to tam podáte. Nebudete nič platiť, podpisovať ani vypĺňať. Akonáhle produkt dostaneme do ruky, môžete si vybrať či budete chcieť poslať obratom iný, odskúšaný alebo či budete chcieť vrátiť peniaze. Pokiaľ by dvakrát za sebou bol reklamovaný rovnaký produkt, peniaze vraciame automaticky (vylučujeme poslanie tretieho kusu),

Často sa stáva, že k reklamovanému produktu, ktorý chceme poslať, si zákazníci z našej ponuky ešte niečo vyberú. V tom prípade platia len polovičné náklady na dopravné (okrem dobierkového).